15 april 2011

Babysång

God morgon mina finisar!
Jag fick sova ut till halv nio imorsen så jag känner mig utvilad! Bortsett från att Juni tyckte det var en bra idé att vara vaken mellan2-3 inatt.. Hon är SÅ nyfiken så om hon väl vaknar till så har hon ju inte tid att sova..

Nu på förmiddagen har vi varit på babysång på biblioteket, sista gången för den här säsongen. Det känns lite tråkigt för Juni älskar det! Nu ligger min lilla skrutt och sover på balkongen så jag får lite datortid. Har nyss klickat hem en söt rosa Ralph Lauren klänning till Juni
Erik är hos min frisör och blir snygg i håret till dopet.

Efter lunch tänkte vi åka ut och hälsa på mitt gamla jobb (en förskola). Jag har inte varit där med Juni någon gång. Det har gått så mycket sjukdomar så jag har inte velat ta dit henne..

Bjuder på en dagens Juni, dagens mamma kommer sen!
Finaste strumpisarna från Lindex.

Duktiga Juni sitter själv, men rätt som det är så kastar hon sig bara bakåt...

Alltid lika glad ♥

1 kommentar:

  1. Hej Carro! Vad fin hon är din Juni :) Hon är så söt och har alltid så fina kläder! Hoppas ni har det bra! Kramar från Michaela

    SvaraRadera