26 april 2011

Äntligen hemma

Vilken lång dag! Resa hela dagen känns det som. Vi satte oss på tåget kl 8.30 och var framme i Göteborg kl 16.20. Vi väntade på Erik en timma på tågstationen (pga hans träning), och när vi äntligen satte oss i bilen fastnade vi i en bilkö i ca 30 minuter. Men vi kom hem tillslut.

Efter Junis kvällsgröt så trotsade vi tröttheten och gick ner till Viskan med våra fina vänner. Imorgon flyttar Alex, och om en månad så flyttar ett par till. Så tråkigt!

Här i Borås är det sommar, blommorna har slagit ut och det är så varmt i luften. Hoppas hoppas det håller i sig!

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon bär det av till Göteborg igen. Jag ska agera "stand in" för en skådespelerska i Irene Huss. Spännande va?! Jag är ändå inte så nervös för jag har typ ingen aning om vad jag ska göra haha. Det visar sig!

Sov gott mina små smurfar!


2 kommentarer:

  1. Haha, har du gått och blivit skådespelare eller? :D kul! När kommer den där reklamen förresten? :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att vara hemma igen! Åhh kolla in dom där fina träden. Vackert. Här har det bara börjat blivit vår... Ligger säkert två månader efter er i söder.

    SvaraRadera