20 mars 2011

Speeping

God morgon!

Igår gick vi iväg till Eriks vän Mia en stund. Juni fick träffa sin nya kompis Selma för första gången! Precis tre månader yngre än Juni och såå söt!! Erik har så himla fina vänner här, så jag önskar att vi bodde närmre och kunde ses oftare..
Eftersom vi hade Juni med oss så blev det såklart ingen fest för oss.. Och när hon började bli trött traskade vi hemåt.

Ibland kan jag också längta efter att gå ut och så, men så länge Juni är så här liten vill jag inte lämna bort henne till någon, förutom Erik såklart. Den tiden kommer ju med. Men hon är bara så här liten en gång! Jag vill att jag eller Erik ska vara den sista hon är med innan hon somnar, iallafall nu när hon är så mammig och pappig!

Idag har hennes feber som hon fick av sprutan äntligen försvunnit, skönt! Inte kul att se sin lilla plutt hängig. Nu hoppas jag bara att hon klarar sig ifrån alla baciller tills på fredag då vi åker till Gran Canaria!

Nu sover mina tre älsklingar här bredvid mig, den största av dom snarkar till och med lite haha.







1 kommentar:

  1. Selmas mamma (Anna)21/3/11 21:23

    Hej!! Det var jätte kul att träffa er i lördags hos Mia, synd bara att dom små liven ville sova. Men men så är det. Er lilla prinsessa är ju bara hur söt som helst, å glad =) Hoppas vi ses nästa gång ni är på Ljungby-visit, Selma längtar =) Kram på er! / Selma, Anna & Johan

    SvaraRadera