21 mars 2011

Reklamfilm

Vilken mysig helg vi har haft! Visst var bregravningen lite jobbig, och såklart blir man ledsen. Men det var ändå så fint och fridfullt! Annars har vi bara umgåtts med Eriks familj, förutom Johan som tråkigt nog inte kunde vara med. Vi har ätit otroligt god mat hela helgen, så imorse kände jag att jag kanske äntligen hade gått upp något kg, men icke..

Igår började det kittla lite i min hals, och idag hostar jag och Juni i kapp :( Hoppas bara vi inte blir riktigt sjuka så att vår resa blir inställd. Men så ska det ju inte bli! Vi ska bara vara hemma och kurera oss. Förutom jag som ska åka till Göteborg både ikväll och på onsdag. Jag ska nämligen vara med i en reklamfilm, det var det jag gjorde i Göteborg sist vi var där. Jag träffade dem och provfilmade.. Och dom gillade det, så på onsdag spelas filmen in.
Det var ingenting jag sökte, utan dom hade hittat mig på en sida som jag blev medlem på för många år sedan.. Och så ringde dom mig och frågade om jag ville provfilma!

Här är lite bilder från helgen!

Kolla alla miner, haha..

Bu!

Planka

Juni börjar gilla sin bilstol mer och mer, igår sov hon hela vägen hem!

Juni är sååå tidig, hon äter redan helt själv med kniv och gaffel hihi... ;)
 
Våfflor, serverades med sylt, grädde och glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar