12 mars 2011

Ny hårfärg och mello

Erik och Juni hade haft en super mysig stund hemma när jag var hos frissan, skönt att det går så bra så jag kan åka iväg och göra saker på egen hand då och då. Även fast hon alltid finns i mitt hjärta min lilla skatt.. Jag saknar henne varje sekund jag inte är med henne :)
Erik hade lagat en god korvgryta tills jag kom hem, han visar återigen att den snarare är han som borde stå vid spisen hemma! Jag åt mer än någonsin!

När jag kom hem så bokade vi våran resa till Gran Canaria i slutet av månaden, ska bli såååå härligt! Ett jättefint hotell med all inclusive, jag längtar verkligen! Playa del Ingles är stället vi ska till.
Ikväll har vi ätit på Jensen och sedan tittat på melodifestivalen. Vi hejade på Eric Saade, som VANN! Han måste vara en riktig flickidol, hans utstrålning går ju rakt genom tvrutan!

Ikväll går mina tankar till alla drabbade i Japan.. Tänk vad vi har det bra i Sverige, sån trygghet som de flesta människor i världen inte har! Och vi tar det bara för givet...


Håret är fortfarande blond, bara en annan nyans och 5 cm kortare.
Mina allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar