22 mars 2011

Reklamfilm

Igår var vi hos en kostymör i Göteborg då jag skulle prova ut kläder inför en reklamfilm jag ska medverka i. Dom kontakta mig och ville att jag skulle komma dit och provspela. Först tänkte jag tacka nej, men sedan tänkte jag att det kunde vara kul att prova, jag skulle nog ändå inte få det. Men det fick jag! Så på onsdag kväll/natt spelar vi in en reklamfilm. Filmen kommer att visas på tv4.

När vi hade lagt oss i sängen igår och precis skulle somna så ser jag ett blinkade ljus från fönstret. Vi går upp och tittar ut och ser då att det brinner i ett hus mitt emot oss. Det är från balkongen det kommer stora lågor. Men brandkåren kom dit så pass snabbt att branden inte hann sprida sig. Men det såg verkligen otäckt ut! Tur att ingen blev skadad. Tydligen var det en cigarett som hade orsakat branden..

Idag ska vi packa inför vår resa till Gran Canaria. Vi måste handla lite saker till Juni, bland annat burkmat, blöjor, ersättning och någon form av baddräkt eller vad man nu använder till så små barn? Barn under 1 år får inte använda solskyddsfaktor, så då är det heltäckande kläder som gäller! Annars ska vi bara gå runt i mjukiskläder och ta det lugnt. Både jag och Juni är förkylda och hostiga så vi måste kurera oss!

Det blåa ljuset är från brandbilen, och längst upp i lägenheten ovanför det ser man hur det brinner.

Mys är det bästa Tindra vet. Mer morgontrött hund får man leta efter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar