20 februari 2011

Ingen dator

Det är lite svårt att blogga utan dator.. Jag kan ju blogga från iphonen med, men dom bästa korten blir ju med kameran, så ni vet varför det inte blir så många blogginlägg under min Sundsvalls resa!

Idag har vi varit på Birsta med min fina pappa, Junis extramormor och lilla morbror Alfred. Jag åt en god vegetarisk lasange och så köpte jag super söta skor till Juni.

Sedan åkte jag hem till mormor och vilade lite, och åt hennes goda fläskfilé med riktig gräddsås, inget fusk med lättprodukter där inte... Juni fick 150 procents uppmärksamhet och det gillar hon!

Sen ikväll så skulle jag fika med mina jobbkompisar i stan. Men inga fik i Sundsvall har öppet efter kl 18 på en söndag! Hur är det möjligt?! Konstigt tycker jag! Så vi gick hem till Anna och fick nog mycket godare kakor än vi skulle ha fått på nåt café. Pratade massa och såg på solsidan haha. Det är så bra, jag älskar det!

Juni den lilla skruttan är redan väldigt bortskämd och fick så mycket och fina Polarn och Pyret kläder av Anna... Tack så jättemycket!!

Rutinerna blir såklart inte riktigt som vanligt för Juni. Hon brukar t.ex alltid sova ett långt pass om dagen utomhus i vagnen. Men det går ju inte riktigt nu eftersom vi är iväg och gör saker hela dagarna. Sen får hon ändå inte sova ute i 20 minusgrader.. Men jag tycker att hon fixar det bra ändå. Ikväll så var hon ju med hos Anna och då blir det ingen vanlig nattning kl 19 direkt..

Jag tror att det är bra att vänja sig att alla dagar inte ser likadana ut, för då kan det nog bli väldigt jobbigt sen.. Juni är väldigt lätt att ha med sig och det tror jag är för att hon är van helt enkelt! Sen vet jag att det är bra med rutiner för barn. Men man måste vara flexibel också :)

Nu ska jag krypa ner bredvid min skatt. Det enda positiva med att inte sova med Erik är att jag kan ha Juni bredvid mig i sängen. Så vi ligger näsa mot näsa hela natten

Godnatt mina fina vänner!





Titta vilka pussläppar! Dom har hon faktiskt fått av mig ;)



Världens finaste Tindra! Som vi älskar dig!!

2 kommentarer:

  1. Lillpussmunnen! Ni är som två bär :)

    SvaraRadera
  2. håller helt med dig! man måste vara flexibel,,,mår både barn och vuxna bäst av/Lina

    SvaraRadera