17 februari 2011

Båda mina tjejer







Nu är vi äntligen i Sundsvall! Flygningen gick bra trots min starka flygrädsla.. Tur att mina två tjejer skötte sig exemplariskt!

Juni valde dock att bajsa strax innan avgång både på Landvetter och Arlanda haha. Men det fixade vi! Dom ville också trängas i mitt knä när vi väntade på flygplatsen.

Tindra fick ju vara i sin lilla bur när vi flög och det gick jättebra, hon gick till och med in i den själv. Jag trodde att jag skulle behöva trycka in henne i den, för hon hatar trånga utrymmen.. Men icke!

På Arlanda fick jag be en gubbe som jobbade i servicedisken att passa Juni när jag skulle gå på toaletten. Inte så lätt att kissa med henne i famnen... ;)

Nu är jag hemma hos min mamma, har faktiskt inget bestämt alls här i Sundsvall. Vi får se vad veckan har att erbjuda!

Jag saknar redan Erik, lägenheten, Malin och mina mammakompisar i Borran!

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Vad skönt att få komma "hem" lite och njuta av staden och familjen. Bra jobbat att resa med både en liten Juni och hund. Jag tycker att man har tillräckligt med att hålla koll på sitt bagage och bh-band ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, man har ju inga magmuskler kvar alls. Tar raska promenader fram tills efterkontrollen så hoppas jag på grönt ljus för hårdare träning då :)

    Välkommen till Sundsvall och kylan!
    Kram kram

    SvaraRadera