16 januari 2011

Nya blommor




Vi köpte dessa vackra blommor idag! Så fina och våriga!
 Idag har vi en mysdag här hemma. För imorgon börjar Erik plugga igen (han läser till ingengör) samtidigt som det är viktiga sista matcher i hockeyn. Allsvenskans grundserie slutar den 2:a mars, så om man inte ska kvala uppåt eller neråt så är säsongen slut då.

Jag har också fullt upp i veckan...

Måndag: Öppna förskola för unga mammor, inte för att jag är SÅ ung men det ska bli kul!

Tisdag: Öppna förskolan på förmiddagen och föräldrarutbildning (första gången) på eftermiddagen.

Onsdag: Min mammagrupp genom bvc och hemmamatch på kvällen. Hoppas Erik kan spela då, trots skottet han fick på sig igår!

Torsdag: Inga planer än så länge...

Fredag: Erik har bortamatch, jag och Juni ska åka till Göteborg och träffa min mamma som är där i jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar