7 december 2010

Tindra-tid







Jag och Tindra tog en egen prommis idag, utan Juni och barnvagn. Det är så jobbigt att gå med vagnen i snön nu så det var skönt att lämna den hemma. Erik var hemma med Juni och vilade inför matchen.
Nu har han åkt på värmning och jag, Tindra och lilla J ligger i sängen och myser.

Juni har fått lite mer humör den sista tiden. Hon kan verkligen bli arg nu när hon är trött. Men det känns bara bra att hon också kan visa känslor :)
Hon krånglar mycket med maten på dagarna. Hon är hungrig, men när hon får maten så blir hon jättearg och spottar ut nappen. Så jag misstänkte att hon inte gillade just den nappen, vi har mams platta napp.. Så jag köpte en ny rund napp idag. När jag kom hem och provade den så blev hon ännu argare än vanligt. Så det var alltså inte nappen det var fel på. Hoppas det blir bättre. Jag tror det är att allting annat runt omkring har blivit så intressant nu, så hon har inte riktigt ro att äta. För på natten äter hon alltid bra.

Nu ska vi gå över till Malin och titta på matchen på tv.

1 kommentar:

  1. Va åhh va skönt att höra att de e någon annan som e arg, eller N e mer missnöjd hela tiden och gnäller eller skriker känns som de e både före och efter maten kanske e en period men jobbigt e de.

    kramizzar

    SvaraRadera