26 december 2010

Snö snö snö







Efter två timmar hos morbror Lasse så såg man nästan inte våran lilla bil... Känns som att jag aldrig har sett så här mycket snö förut, eller glömmer man varje år?

Vi har haft en mysig kväll hos min morbror, tillsammans med hans flickvän, min kusin och hans flickvän och min mormor. God mat som alltid när han lagar, vissa personer har bara det där med matlagning i blodet tror jag. Som att en konstnär kan måla...

Min kusin och hans flickvän åker till Asien imorgon och är borta några månader... Å så härligt! Dom kommer nog ha det underbart för dom är världens finaste par!!

Tidigare idag har jag och J mellandags shoppat lite :) en babyfilt och ett par byxor på p.op. Älskar deras kläder! Sedan köpts vi lite småsaker på Ikea också. Man saknar att inte ha det i Borås...


1 kommentar:

  1. Ja jag fattar inte hur jag ska få fram min bil imorrn?! Helt sjuk va snö.det kommit bara idag!
    /Anna

    SvaraRadera