6 december 2010

Ny vecka

Min vecka ser ut såhär...
Måndag: lunch på Eest (sushi) med Erik. Långprommis med Tindra, måste passa på nu när det inte är så kallt.

Tisdag: Öppnis/babycafe' på förmiddagen.
Killarna har hemmamatch, men vi ska se den på tv istället så vi slipper åka ut till hallen.

Onsdag: Min mammagrupp som jag går på varje onsdag. Sen fika hemma hos mig med några vänner.

Torsdag: fika med några mammakompisar och deras bebisar.

Fredag: min älskling åker på roadtrip och är borta hela helgen. Jag och Juni ska umgås med våra kompisar och bara mysa.

Det blir mycket fika och mys när man är mammaledig! Precis som det ska vara :) jag har ingen aning om hur länge jag ska vara hemma med Juni. Mycket beror nog också på Eriks hockey. Hans kontrakt här går ut när Juni är ca 18 månader gammal, och då får vi se vart vi ska flytta, och om vi ska flytta såklart. Men innan dess vill jag inte ha Juni på dagis i alla fall. Och det är ju svårt att söka en plats åt henne när vi inte vet var vi ska bo då...

Nä nu ska jag gå upp och göra lite frukost till mig.



Myyys i sängen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar