20 december 2010

Mardrömmar

Igårkväll skulle jag som sagt färga håret... Och jag lär mig aldrig att mitt superljusa hår är otroligt svårfärgat.... Så håret blev typ grått med inslag av grönt... Men imorse när jag vaknade var det inte så farligt som jag trodde igår iaf.

Först igår så blev jag lite ledsen, men sen tänkte jag att dom tre viktigaste personerna i mitt liv, (Erik, Juni och Tindra) inte alls bryr sig vilken färg jag har på håret.

Efter MÅNGA om och men då kom vi på tåget i Göteborg i förmiddags... Jag ska nog inte gå in på alla detaljer, men om det finns en Gud så ville han iaf inte att vi skulle med på tåget till Sundsvall... Men nu är vi med iaf :)

Vi satt nyss bredvid en gubbe utan tänder med två stora schäferblandningar. Han berättade att han också haft en papillon, men att hans stora hundar bitit ihjäl den... Men, det är ju sånt som händer sa han och skrattade. Tindra satt sedan fast i mitt knä tills han gått av tåget.



Juni busar med Erik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar