13 december 2010

Lucia

Erik kom hem tidigt imorse så vi låg kvar i sängen länge.. Å vad vi har saknat dig älskling! Sedan blev det lunch på Eest, jag älskar sushi!

Efter lunchen mötte vi upp Oscar och så gick vi hem till oss. Vi bakade en kladdkaka eftersom vi skulle få besök av två vänner, Olof och Tove. Erik och Olof har spelat tillsammans, men nu är dom i Danmark... Dom ska snart få en liten prins, och gud vad jag saknar min mage när jag såg fina Tove :)

Ikväll har vi varit på lussefika hos Malin och A, åt den första lussebullen för i år också. Jag tycker egentligen inte så mycket om bullar, om det inte är nåt "kladdigt" i dom! Men mallans var jättegoda!

Nu ska vi sova så vi orkar åka på öppnis imorgon. Tror att vi ska åka och hälsa på mitt gamla jobb en stund också...

Godnatt mina vänner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar