22 december 2010

Julbak och spel



















Idag har vi bakat chokladkola, självklart brände jag mig, inte bara en utan TRE gånger... Så jag har ett snyggt brännmärke på handleden. Jag är så klantig... Jag har också slagit mig lite här och var, så jag har blåmärken överallt.. Jag har för bråttom jämt tror jag.

Vi spelade också spel, den försvunna diamanten. Jag hittade diamanten, men Erik hade sån tur så han vann ändå...

Sedan har vi hälsat på några kompisar som också nyss fått barn, världens sötaste Myra! Tänk att Juni var så liten för bara 8 veckor sedan?!

Tiden går verkligen fort, men jag tycker att det är kul nu när man får så mycket gensvar från Juni. Hon skrattar och ler åt oss hela tiden. Hon känner också väl igen oss, och blir ofta ledsen när någon annan håller i henne. Man blir ju glad när man ser så tydligt att hon känner igen oss, men samtidigt vill vi ju att andra ska kunna hålla henne utan att hon börjar gråta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar