27 december 2010

Fika

Ikväll har vi fikat med mina gamla jobbkompisar! Så trevligt som vanligt! Juni var på sitt mindre bra humör, och både grät och kräktes på Barista (vilken hon typ aldrig gör annars). Så självklart blev jag stressad, men Anna agerade extra pappa och fick juni att somna. Tack Anna


Vi har också hunnit med att träffa min pappa, a-c och min lillebror idag. Vi gick en sväng på Birsta och tittade på rean.
Juni har två farbröder och två morbröder i blandade åldrar, 26 år, 22 år, 21 år och 8 år. Hennes framtida pojkvänner kommer inte ha det lätt ;)

Nu ska vi sova och hålla alla tummar för att SJ tar oss hem i tid imorgon!!

Godnatt mina fina vänner!












Juni bara några dagar gammal. På torsdag är hon 3 månader och 2 veckor! Min underbara skatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar