18 december 2010

6 dagar kvar till jul

God morgon!
Här började morgonen kl 7.30 när Juni blev väckt för lite mat. Sover hon längre än det så är det svårt att hinna få i henne iaf 5 mål på ett dygn, och fyra är lite för lite tycker jag...
Tack för kommentarerna ang hennes mat... Man kan verkligen behöva tips och råd, för det är inte alltid lätt att förstå vad dom här små vill! Jag funderar också på om det kan vara tänder på g. Men igår gick det ganska bra med maten så jag hoppas det fortsätter så...

Idag ska vi gå på stan och handla lite julklappar. Ikväll är det julfest med laget på grandhotell, ska bli jättekul och GOTT

Nu ska jag fortsätta mysa med min underbara dotter!





1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag! Hoppas den fortsätter fint. Kommer du till Sundsvall till jul eller firar ni med Eriks familj?

    SvaraRadera