31 december 2010

2010

Å vad snabbt år 2010 har gått... För precis ett år sedan firade vi nyår med Malin och Alex.



Helgen efter åkte vi och hälsade på Johan som då bodde Karlstad. Vi gick på Johans match, färjestad-Frölunda, och sen på kvällen blev det fest! Under året har det såklart varit en hel del hockey...


Från Karlstad åkte jag direkt till Sundsvall och då fick vi veta att lilla Juni bodde i min mage! <3



Juni vecka 12


Magen vecka 19



Vecka 29

I mars firade jag och Erik två fina år tillsammans! Och i maj slutade jag jobba och började plugga istället.


Juli åkte vi till Rhodos och firade mammas födelsedag, och alla sa "its a boy!!!" men vi visste ju hela tiden att det var en prinsessa!



I augusti var jag bara tjock, men den 16 september kom Juni äntligen ut med ett planerat snitt.






Månaderna fram tills nu har gått såååå fort. Lilla J är tre och en halv månad och hon är det bästa som hänt oss!


2010 var ett underbart år, tack alla fina som var med och gjorde det så bra! Hoppas att 2011 blir ett lika bra år!

Gott Nytt År!!!

1 kommentar: